اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 16:32

چهارشنبه, 20 فروردين 1399 ساعت 08:25
  • .

جشن های نیمه شعبان در کانون ها؛ از پویش خانه های مهدوی تا نذرنان با طعم مهربانی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، از اجرای پویش خانه های مهدوی تا فراخوان همدلی نذرهای مهربانی خبر داد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با تبریک قرار گرفتن در آستانه میلاد سراسر نور و رحمت منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عجل الله فرج الشریف) برنامه های پیش بینی شده به همت کانون های این استان را برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع قرنطینه خانگی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پویش خانه های مهدوی ویژه عموم برگزار می شود.

وی احیاء شب نیمه شعبان و قرائت دعای آل یاسین در خانه ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در پویش خانه های مهدوی تلاش داریم تا ارزش های معنوی و تربیتی این ایام مورد توجه قرار گیرد و عملی شدن آن در قاب تصاویر منعکس شود.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: در این پویش که به همت کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) با صدور فراخوان و اطلاع رسانی در فضای مجازی، مسابقه عکاسی در نظر گرفته شده و بهترین عکس ارسالی که حال و هوای مهدوی خانه ها را به تصویر بکشد، انتخاب و معرفی می شود.

شیرازیان اضافه کرد: علاقمندان می توانند عکس های خود را با قید نامو نام خانوادگی و شماره ملی، از طریق نرم افزارهای گپ، تلگرام و سروش به شماره های 09385177730 و 09028413113 ارسال کنند.

وی همچنین از برگزاری مسابقه دل نوشته ای به امام زمان (عجل الله فرج الشریف) خبر داد و طریق ارسال دل نوشته ها را هم به همان روش اعلام شده در نحوه ارسال عکس های مهدوی اعلام کرد.

شیرازیان همچنین از اجرای طرح #هر_خانه_یک_پرچم توسط کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین خبر داد و اعلام کرد: این طرح با هدف موج آفرینی مهدوی انجام می گیرد و طی آن عکس های ارسالی کاربران از پرچم نصب شده بر سردر خانه، که از طریق فضای تلگرام به شماره 09019926747 دریافت می شود، در فضاهای مجازی منتشر خواهد شد.

وی قرائت سراسری دعای فرج هرشب ساعت 20:55 ، راه اندازی پویش های نذر مهربانی و تهیه بسته های ارزاق و توزیع آن در میان سفره خانواده های نیازمند، که شامل تهیه نان رایگان و ذبح گوسفند و تهیه گوشت قربانی و نیز تهیه و توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده در میان افراد کم بضاعت را از دیگر اقدامات کانون ها نام برد.

وی همچنین در خاتمه اقزود: اهداء خون توسط اعضای کانون های مساجد را نیز به اهم برنامه ها مدنظر در ایام ولادت حضرت ولیعصر (عجل الله فرج الشریف) می توان اضافه کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره