اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 21:19

چهارشنبه, 06 دی 1402 ساعت 08:46

طی دو سال اخیر؛ 12 میلیون ایرانی بیمه شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم پنج دهک اول جامعه در ۲ سال اخیر بیمه شدند.

به گارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، محمد مهدی در دیدار با استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: نگاه به بیمه در دولت سیزدهم بسیار حمایتی بوده و در این زمینه فعالیت های بسیار مهمی در این سازمان انجام شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح بیمه فراگیر در سال گذشته ۶ میلیون نفر از دهک های یک تا سه در مرحله اول بیمه رایگان شدند و امسال نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شامل دهک های چهارم و پنجم زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و سایر دهک های جامعه نیز با تخفیف های ویژه زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه بیمه فراگیر در آینده خدمات را توسعه خواهد داد گفت: ارائه خدمات در حوزه های مختلف از جمله بیماران سخت علاج، مشکلات ناباروری، معلولان و سایر گروه ها افزایش یافته است که خدمات ویژه و خاص به این گروه ها ارائه می شود.

ناصحی تصریح کرد: ارائه خدمات به گروه های خاص با کمک و حمایت های مجلس شورای اسلامی و دولت انجام‌ شد.

وی بر حمایت بیماران سخت درمان تاکید کرد و گفت: نباید بیماران برای هزینه های درمان سرگردان باشند که در این راستا تلاش می کنیم با سازمان ها و دستگاه های مرتبط به بهترین نحو خدمات را ارائه دهیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: پرداخت ها مراکز طرف قرارداد مراکز خصوصی و دولتی را نیز به روز کردیم و با اختلاف ۲ تا سه ماه که اسناد به بیمه برسد پرداختی خواهیم داشت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره