اخبار برگریده
چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 10:47

یکشنبه, 30 مهر 1402 ساعت 10:56

ارائه خدمات بیمه سلامت به زوج های

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌شمالی از نشان‌دار شدن سه هزار و ۴۰ زوج نابارور این استان برای تامین هزینه‌های درمانی خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، مهرداد سفیدگران اظهار کرد: بیمه سلامت استان سال گذشته یک هزار و ۵۵۸ زوج نابارور و نیمه نخست امسال نیز یکهزار و ۴۸۲ زوج را نشان دار کرد.

وی افزود: ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در سال گذشته و سه میلیارد و ۳۰ میلیون ریال در نیمه نخست امسال برای هزینه های ناباروری به زوج های نشان دار پرداخت شده است.

سفیدگران با بیان اینکه بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان ناباروری را پرداخت می‌کند گفت: در راستای ابلاغ قانون جوانی جمعیت و دستورالعمل‌های ارسالی از سوی ستاد، زمینه پرداخت هزینه خدمات تشخیصی و درمانی ناباروری زوجین از سوی بیمه سلامت فراهم است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌شمالی با بیان اینکه در مجموع ۱۰۷ گروه از بیماران خاص زیر پوشش بیمه ای قرار دارند افزود: سال گذشته پنج هزار و ۸۸۸ بیمار خاص و در نیمه نخست سالجاری ۲ هزار و ۷۸۹ نفر بیمار خاص نشان دار شدند که از خدمات بیمه ای برخوردار شدند.

وی عنوان کرد: ۹۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز بابت هزینه های بیماران سخت علاج در سال گذشته به بیمه شدگان پرداخت شدو امسال نیز تاکنون ۶۵ میلیارد ریال بابت هزینه های این گروه از بیماران به حساب آنان واریز شده است.

سفیدگران خاطرنشان کرد: تمامی بیماران خاص و سخت علاج و همچنین زوج های نابارور می توانند با مراجعه به اداره بیمه سلامت و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی تخصصی نشان دار و از خدمات بیمه ای بهره مند شوند.

وی در خصوص بیماران مجهول الهویه نیز گفت: سازمان بیمه سلامت هزینه بستری این بیماران را تحت پوشش قرار می‌دهد و تعهد سازمان از هزینه‌ها و بسته خدمات بستری این بیماران مطابق بسته پایه بیمه سلامت در بستری بیمارستان است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره