اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 23:59

چهارشنبه, 05 بهمن 1401 ساعت 07:43

۴۹ پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی دردست احداث است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی از در حال احداث بودن ۴۹ پروژه بهداشتی و درمانی در این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، دکتر سیدجواد پورنقی اظهار کرد: جدای از ساخت بیمارستان های شهدای فاروج، پورسینای آشخانه، امام حسن (ع) بجنورد، هاشمی رفسنجانی شیروان و طرح های توسعه بیمارستان جواد الائمه جاجرم، دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن(ع) و کلینیک ویژه بیمارستان های شیروان و بجنورد در راستای توسعه خدمات درمانی هم اکنون نیز ۴۹ پروژه بهداشتی و درمانی در استان با بیش از ۱۸ هزار متر مربع در حال ساخت است.

وی افزود: این پروژه ها با هدف ارتقای سلامت شهروندان در تمامی نقاط خراسان شمالی در حال اجرا است که شاخص ترین آن در حوزه درمان، احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهرستان مرزی رازوجرگلان است.

پورنقی تصریح کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازوجرگلان از نیازهای اصلی این شهرستان مرزی محسوب می شود که از ۲ سال گذشته کلنگ آن بر زمین زده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در ادامه گفت: با اجرای پروژه بیمارستان ۶۴ تخت خوابی و دیگر پروژه های بهداشتی و درمانی استان بی تردید در سال های آینده شاهد رشد چشمگیری در حوزه تملک دارایی بخش سلامت خواهیم بود زیرا که با اجرای این پروژه ها برای هر یک، اعتبار مشخصی تعریف و جذب می شود.

گفتنی است: خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

در این استان یک میلیون نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و ۲۵۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره