اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 22:21

شنبه, 10 مهر 1400 ساعت 08:28

اجرای طرح ناصر با هدف مشاوره پزشکی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در رزمایش طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان گفت: راه اندازی و اجرای طرح ناصر از سوی سپاه جوادالائمه(ع) استان با هدف مشاوره پزشکی به بیماران است.

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده افزود: بر اساس گزارشات کارشناسان متخصص کمیته علمی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا درصد قابل توجهی از فوت بیماران در 24 ساعت اول مراجعه به بیمارستان ها است که نشان دهنده مراجعه دیرهنگام بیماران است.

وی اظهار کرد: عدم مراجعه به موقع به مراکز درمانی به دلیل ناآگاهی است و طرح ناصر سپاه جوادالائمه(ع) با هدف مشاوره پزشکی به مردم راه اندازی شده است.

بیک زاده افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون تمام اجزای حاکمیت نظام در استان با وحدت و همدلی برای پیشبرد امور مردم پای کار هستند و قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و همراهی و همکاری همگانی تشکیل شد و در اجرای این طرح شاهد عظمت و بزرگی مردم خراسان شمالی را در کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا بودیم.

بر اساس این گزارش با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان پروژه های فرهنگی و ورزشی سپاه استان در بجنورد افتتاح شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره