اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 23:28

چهارشنبه, 29 مرداد 1399 ساعت 19:33

تقدیر بنیاد شهید خراسان شمالی از ایثارگران عرصه سلامت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ایثارگران عرصه سلامت، کارکنان و پرستاران بیمارستان فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد، توسط اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران و جانبازان هیئت قمر بنی‌هاشم (ع) تقدیر شدند.

به گزارش نسیم امروز، سید عابس حسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی و هیئت همراه و مدیران بیمارستان فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد، از ایثارگران عرصه سلامت، کارکنان و پرستاران این بیمارستان، تقدیر کردند.

در این مراسم سید عباس حسینی اظهار کرد: عرصه دفاع و آزادگی چیزی نیست که با پول قابل ‌سنجش باشد بلکه فقط ارج و پاداش معنوی است که میزانش را بیان می‌کند.

وی افزود: کادر درمانی در طول دوران کرونا فقط باخدا معامله کردند و آنچه در توان داشته و دارند به میدان آورده و جان خود را چون آزادگان جنگ تحمیلی، جهت دفاع از سلامت مردم ایران اسلامی در طبق اخلاص نهاده اند.

حسینی با اشاره به اینکه روی این فداکاری‌ها نمی‌توان قیمت گذاشت، اظهار کرد: عرض خدا قوت ونجوای آیه « إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا» تنها ادای احترام و خواسته ایست که می توان برای این عزیزان از خدای بزرگ مسالت کرد.

وی تصریح کرد: با کمک این آزادگان می‌توانیم در نبرد نابرابر با ویروس منحوس کرونا، می توان غلبه نماییم و قطعاً پس از سختی آسانی است.

حسینی در پایان اظهار داشت: مجاهدت امروز کادر درمانی کشور دست‌ کمی از مجاهدان دفاع از حریم وطن ندارد و اجر و ثواب شما قطعاً در پیشگاه الهی بسیار بالا است.

وی تاکید کرد: این فعالیت‌های تلاشگرانه و بی‌وقفه شما فراموش‌نشدنی است و در تاریخ ثبت خواهد شد.

حسینی افزود: بودن در این شرایط بسیار سخت است ولی باید توجه داشت که همه تلاشگران نخست در پیشگاه الهی و سپس میان مردم عزتمند خواهند بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره