اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 07:51

سه شنبه, 07 شهریور 1402 ساعت 14:17
  • .

۲۳ پروژه مخابراتی در اسفراین به بهره‌برداری رسید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آیین افتتاح ۲۳پروژه مخابراتی در این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر۸۴ میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز، در مراسمی با حضور مهندس نائینی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی،دکتر حسین پورنماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و شهردار این شهر،ضمن افتتاح ۲۳طرح مخابراتی در اسفراین، پروژه ارتقاء سایت همراه اول روستای گراتی به تکنولوژی 4G با حضور مادر شهید نوروزی و مسئولین این روستا به صورت ویدیو کنفرانسی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مهندس رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه در ابتدای این مراسم با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در اسفراین،گفت: تعداد ۲۳ پروژه مخابراتی از اردیبهشت سال جاری تاکنون در این شهرستان اجرا و آماده بهره برداری شده است.

علی اصغرپور، اجرای پروژه رینگ پروتکشن مسیر اسفراین،گرمه و جاجرم را از مهمترین پروژه های این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: اجرای این پروژه در مسیر فوق به عنوان اولین مسیر رینگ استان می باشد که پایداری ارتباطات این منطقه را تضمین خواهد کرد.

گفتنی است: پروژه های مخابراتی شهرستان اسفراین شامل،توسعه اینترنت فیبر خانگی(طرح نجما)،توسعه اینترنت پرسرعتVdsl، راه‌اندازی اینترنت پرسرعت همراه،توسعه شبکه فیبر نوری،اجرای رینگ پروتکشن،توسعه مراکز کم ظرفیت روستایی و... بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره