اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 18:40

سه شنبه, 29 فروردين 1402 ساعت 16:16
  • .

اسفراین در ارزیابی شاخص های مخابراتی رتبه اول استان را کسب کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی گفت : با پیگیری های نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، اسفراین در ارزیابی شاخص های مخابراتی رتبه اول استان را کسب کرد.

به گزارش نسیم امروز، جلسه تقدیراز تلاش ها و پیگیری های دکترحسین پور، نماینده مردم شریف شهرستان های اسفراین ، بام و صفی آباد با حضورمدیرعامل شرکت مخابرات استان و همکاران این حوزه برگزارشد.

بر پایه این خبر ، بر اساسا ارزیابی انجام شده توسط شرکت مخابرات استان ، شهرستان اسفراین در زمینه رشد شاخص های مخابراتی رتبه اول در خراسان شمالی را کسب کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی در این جلسه گفت: شهرستان اسفراین با پیگیری های دکتر حسین پورازطریق جذب بودجه و اعتبار مناسب از وزارتخانه مربوطه توانست در بین شهرستان های استان رتبه اول ارزیابی شاخص های مخابراتی را کسب کند.

نماینده مردم شریف شهرستان های اسفراین ، بام و صفی آباد نیز در این جلسه به پیگیری های انجام شده در جهت ایجاد شبکه پایدار ازطریق وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: تکمیل رینگ گرمه و جاجرم در حال انجام است و در تلاشیم تا با جذب بودجه رینگ مخابراتی مسیر شیروان و فاروج را نیز تکمیل نمائیم.

وی با تاکید براینکه در توسعه تلفن های ثابت درروستاها نیز باید از تمام ظرفیت استفاده شود افزود: در ارتباطات همراه اول درروستاها نیز باید پشتیبانی ویژه صورت بگیرد.

حسین پور ادامه داد: در خصوص ایرانسل نیز از طریق وزیر ارتباطات پیگیری ها انجام شده است و طبق قول وزیر تا مردادماه مشکل زیرساخت های این حوزه حل می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره