اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 14:52

دوشنبه, 02 بهمن 1402 ساعت 15:05
  • .

اعزام دومین کاروان راهیان نور پسران خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت: دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش نسیم امروز، محمد عقیقی اظهار کرد: امروز ۲۸۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم به همراه ۲۴ نفر از عوامل اجرایی این اردوها از شهر بجنورد به مناطق جنگی سابق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان در قالب ۶ اتوبوس راهی اردوهای نور شدند، افزود: سهم آموزش و پرورش استان امسال اعزام سه هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز به اردوهای راهیان نور است که تاکنون یکهزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز دختر و ۶۰۰ نفر دانش آموز پسر به این اردوها اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت: سهم استان از اعزام فرهنگیان به این اردوها نیز ۸۰۰ نفر است که تاکنون ۲۰۰ نفر از همکاران مرد و ۲۰۰ نفر از همکاران زن در این اردوها شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور شامل اروند کنار، مسجد خرمشهر، هویزه، شلمچه، دهلاویه، معراج شهدا، کانال کمیل، فتح مبین و طلائیه است.

بیش از ۱۹۳ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار و ۵۰ باب آموزشگاه زیر نظر ۲۰ هزار نفر معلم مشغول به تحصیل هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره