اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 11:32

چهارشنبه, 13 دی 1402 ساعت 12:07
  • .

رونمایی از تندیس شهید سلیمانی در بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تندیس شهید راه قدس با حضور استاندار خراسان شمالی و مدیران دستگاه های اجرایی در محل استانداری رونمایی شد.

به گزارش نسیم امروز، استاندار خراسان‌شمالی در آیین رونمایی از این تندیس اظهار کرد: شهید سلیمانی در جهاد فی سبیل الله همانند خورشید بر همه تابید و به آزادگان جهان خدمت کرد.

محمدرضا حسین نژاد افزود: این شهید بزرگوار نه تنها در بین مسلمانان بلکه در این میان تمامی مظلومان جهان محبوبیت دارد و همه به نیکی از او یاد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت شد و همواره با شجاعت در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه شهید سلیمانی بهترین الگو برای جوانان است، گفت: این شهید راه قدس با شهادت خود به الگویی برای دنیای اسلام به ویژه جوانان مسلمان در جهان شد که به دنبال عدالت و مبارزه با استکبار جهانی هستند.

حسین نژاد تصریح کرد: شهید سلیمانی چه در دفاع مقدس و چه در جبهه مقاومت، توانست معادلات دشمنان را بر هم بزند و همین امر سبب شد که به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی زمین به شهادت برسد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره