اخبار برگریده
جمعه, 28 ارديبهشت 1403 12:08

چهارشنبه, 05 مهر 1402 ساعت 08:21
  • .

پیشرفت های کشور مدیون خون شهدا است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان‌شمالی گفت: اقتدار نظام اسلامی و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون نظامی، سیاسی و علمی مدیون خون شهدا است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در آیین تجلیل و روایت گری مادران و همسران شهدا در بجنورد اظهار کرد: با شروع جنگ تحمیلی دشمنان خیال می کردند نظام اسلامی تضعیف و مردم از آرمان های خود دست خواهند کشید اما برخلاف تمامی پیش بینی ها مردم با یکدلی و وحدت تمامی توطئه ها را نقش برآب کردند.

وی افزود: دشمنان در جنگ تحمیلی از تمامی ظرفیت های خود بهره گرفتند و تجهیزات نظامی را در اختیار رژیم بعثی می گذاشتند اما با ایثار مردم حتی وجب خاک کشور نیز از دست نرفت.

حسین نژاد ادامه داد: دشمنان وقتی در جنگ تحمیلی به اهداف خود نرسیدند، شروع به اعمال تحریم های اقتصادی و دارویی کردند اما مقاومت و از خودگذشتگی مردم باز هم آنها را نا امید کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: دشمن اکنون نیز سعی دارد با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی جوانان را نسبت به ارزش های دینی بی تفاوت کند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی کشور در بسیاری از عرصه های علمی و پزشکی در رتبه های برتر قرار دارد و این پیشرفت ها مدیون خون پاک شهدا است.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره