اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 01:06

دوشنبه, 05 تیر 1402 ساعت 12:22
  • .

خراسان شمالی 111 بسیجی شهید ورزشکار دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی خراسان شمالی ۱۱۱ بسیجی شهید از قشر ورزشکاران دارد.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا شاکری کوشکی در یادواره شهدای ورزشکار خراسان شمالی و آیین ویژه تجلیل از خانواده معظم این شهدا که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، شماری از مدیران و روسای هیات های ورزشی در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی بیش از هزار بسیجی شهید از اقشار گوناگون دارد که ۱۱۱ نفر آنها از قشر ورزشکاران هستند.

وی افزود: این شهدا قهرمانان واقعی بودند که برای دفاع از میهن اسلامی در جبهه های جنگ حضور یافتند و صحنه هایی زیبا از ایثار به جا گذاشتند.

شاکری ادامه داد: شهدا شخصیت های فراموش نشدنی هستند که عزت و احترام را به کشور هدیه کردند بنابراین گرامیداشت یاد آنها وظیفه ای همگانی است.

در ادامه این مراسم ، راوی دفاع مقدس نیز در این آیین با بیان اینکه تاریخ ایران اسلامی با ایثار عجین است، گفت: سربازان برخی کشورها صرفا برای اهداف مادی و راحت طلبی خانواده ها خود در جبهه های جنگ حضور پیدا می کنند این در حالی است که سربازان بسیجی ما برای رضای خدا در جبهه ها حضور یافتند.

علی رضا دلبریان افزود: سربازان هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر معنویات و اخلاص واقعی در برابر دشمنان ایستادند و یک وجب از خاک میهن را به دشمنان ندادند.

وی با تاکید بر تبیین ارزش های دفاع مقدس برای جوانان، تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی و اطلاع رسانی باید بیش از پیش در حوزه ترویج فرهنگ ایثار فعالیت کنند زیرا که دشمن از مدت ها قبل با ابزار رسانه در پی تغییر باورها و اعتقادات جوانان است.

دلبریان خاطرنشان کرد: جنگ تمام نشده است بلکه نوع آن تغییر کرده بنابراین همه باید در برابر نبرد شناختی دشمن آگاه و هوشیار باشیم.

گفتنی است: این مراسم به همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران خراسان شمالی در سالن گلشن بجنورد برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره