اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 14:42

چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1402 ساعت 08:47
  • .

دیدار استاندار خراسان شمالی با خانواده شهید و جانباز معلم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با خانواده شهید عزیزحسینقلی کماسی و جانباز سرافراز محمد میرزایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نسیم امروز، همزمان با هفته معلم دکتر حسین نژاد در این دیدارهای جداگانه گفت : برای ارج نهادن به رشادت های دلاورمردان در جبهه های جنگ و دوران دفاع مقدس اگر قسمت های مثبت تاریخ مورد توجه قرار گیرد به سمت تعالی پیش خواهیم رفت.

وی رشادت های رزمندگان و ایثارگران را موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت : زیر سایه خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران می توانیم به پیشبرد اهداف خود دست یابیم .

دکتر حسین نژاد خاطر نشان کرد: خراسان شمالی به رغم این که دو هزار کیلومتر با جبهه های جنگ فاصله داشت اما شهادت بیش از 3 هزار شهید این استان که در همین جبهه ها به مقام والای شهادت رسیدند، نشان از شجاعت و دلیری مردم ولایت مدار این خطه است.

حسین نژاد در بخش دیگر از سخنان خود در این دیدار ها ، تنها رمز وحدت و پیشرفت جمهوری اسلامی را تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اگر قدمی از اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش های مختلف عقب بمانیم، صدمات جبران ناپذیری را شاهد خواهیم بود.

وی آموزش ارزش ها و افتخارات دوران دفاع مقدس را به دانش آموزان متذکر شد و از معلمان خواست تا دانش آموزان را با تاریخ افتخارات پدرانشان آشنا کنند‌.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره