اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 08:50

سه شنبه, 03 مرداد 1402 ساعت 10:30
  • .

گروه‌های جهادی در اجرا و تکمیل ۷۲۴ طرح مختلف کمک کردند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: گروه‌های جهادی استان در اجرا و تکمیل ۷۲۴ طرح عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی مشارکت کردند.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ علی دارابی اظهار کرد: ۸۵۰ گروه جهادی از ابتدای سالجاری تاکنون در مناطق محروم و روستایی این استان خدمات رایگان به نیازمندان ارایه دادند.

وی افزود: مرمت و ساخت ۲۵۶ واحد مسکونی، مرمت و تعمیر ۱۰ باب مسجد، کمک به آبرسانی به ۵۷ روستا، مرمت و تعمیر ۱۵ باب مدرسه، ایجاد ۲۶ طرح کانال کشاورزی و ۲ استخر ذخیره آب، ساخت ۹۹ چشمه سرویس بهداشتی از جمله این طرح ها است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۳۰ قرارگاه جهادی نیز در این مدت در قالب تیم های پزشکی، بهداشتی، عمرانی، آموزشی و سایر حوزه‌ها در مناطق محروم این استان خدمت ارایه دادند.

وی بر محرومیت زدایی تاکید کرد و افزود: گروه‌های جهادی بعد از حضور در مناطق محروم پیگیر حل مسائل این مناطق با استفاده از ظرفیت، پتانسیل و مشارکت مردم، خیران، موسسه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف هستند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی سه در استان با حضور ۲ هزار و ۴۴ گروه جهادی در ۱۰ مرداد ماه سال جاری در استان برگزار می شود و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

وی افزود: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی سه در روز اول در مرکز استان و در سایر روزها در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

دارابی عنوان کرد: جهادگران بعد از تجمع به مناطق هدف به مردم آن مناطق محروم خدمات‌رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: در ایام رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی سه افتتاح عمرانی، آبرسانی و مسکن محرومان در دستور کار قرار دارد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: جهادگران در ایام رزمایش در عرصه های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی و فرهنگی به مردم محروم حاشیه شهرها و مناطق محروم و روستاهای محروم ارائه خدمات می دهند.

حدود ۳۰۰ هزار بسیجی در حدود یکهزار پایگاه استان فعال هستند که بسیجیان خراسان شمالی در ۲۲ گروه اقشار بسیج سازماندهی شده‌اند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۱۷ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره