اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 02:35

چهارشنبه, 11 بهمن 1402 ساعت 15:40
  • .

سردار معروفی : رسانه ها امید آفرینی کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امید آفرینی از رسالت های اصلی فعالان حوزه رسانه است که باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش نسیم امروز، سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان شمالی افزود: امروزه دشمنان با بهره گیری از فضای رسانه ای، سعی می کنند دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی کمرنگ جلوه دهند در حالی اقدامات ارزشمندی در حوزه های گوناگون انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از رسانه سعی دارند، ارزش های دینی جامعه را تضعیف و مردم نسبت به نظام اسلامی دلسرد کنند.

سردار معروفی با اشاره به نقش رسانه ها در عملیات طوفان الاقصی، گفت: خبرنگاران نقش بی نظیری در پوشش اخبار مربوط به جبهه مقاومت داشتند به گونه ای که این امر موجب شد آرمان فلسطین فراموش نشود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همچنین خبرنگاران به خوبی مظلومیت فلسطین را در برابر رژیم کودک کش اسراییل در جهان نشان دادند.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان‌شمالی با حضور با معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در بجنورد برگزار شد.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره