اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 18:53

یکشنبه, 01 بهمن 1402 ساعت 13:44
  • .

دستاوردهای دولت توسط مدیران تبیین شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: بیان دستاوردهای دولت در حوزه های گوناگون با هدف امیدآفرینی باید در اولویت مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در همایش «عملکرد امید آفرین» اظهار کرد: این روزها دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی و ناموفق جلوه دادن عملکرد نظام اسلامی است بنابراین حضور مدیران دستگاه های اجرایی در میان مردم و ارایه گزارش دستاوردها از اولویت ها است.

وی افزود: اقدامات امید آفرین زیادی در حوزه آبرسانی و راه های خراسان شمالی انجام شده است که باید دستگاه های متولی هنرمندانه آن را برای مردم تببین کنند.

حسین نژاد ادامه داد: روکش تقویتی راه های اصلی و شریانی به طول ۳۹۶ کیلومتر، اتمام طرح های سدسازی، احداث شهرک های صنعتی، اجرای طرح های آبرسانی و انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بخشی از اقدامات امید آفرین دولت در خراسان شمالی است که باید برای مردم تببین شود.

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در خراسان شمالی، گفت: نرخ بیکاری تا پیش از دولت سیزدهم در استان ۱۰ درصد بود که در پاییز امسال به هفت درصد رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد نیز گفت: شایعه پراکنی و وارونه جلوه دادن حقایق شگرد دشمنان برای ایجاد ناامیدی در جامعه است که باید مسوولان به ویژه روابط عمومی ها در این حوزه هوشیار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری افزود: اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است که روابط عمومی ها باید این دستاوردها را هنرمندانه برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم باید مهمترین دغدغه مدیران باشد، گفت: با گره گشایی از مشکلات مردم جدای از افزایش رضایتمندی در جامعه، تکلیف الهی نیز ادا می شود.

همایش «عملکرد امید آفرین» خراسان شمالی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار و برخی مدیران دستاوردهای دولت را در بخش های گوناگون تشریح کردند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره