اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 03:59

شنبه, 21 مرداد 1402 ساعت 16:14
  • .

استاندار خراسان شمالی برلزوم استفاده از ایده‌های احزاب تاکید کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر نقش احزاب در توسعه همه جانبه استان تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت آنها استفاده کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در نشست فصلی هم اندیشی احزاب خراسان شمالی اظهار کرد: اختلاف سلیقه ها وجود دارد اما نباید ما را از نیل به هدف اصلی بازدارد.

وی تصریح کرد: هدف ما توسعه و پیشرفت است و اختلافات نباید این هدف را تحت تاثیر قرار دهد.

حسین نژاد ادامه داد: تمام کسانی که احساس مسوولیت در قبال توسعه استان می کنند باید قدر دانست و از ایده های آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یک حزب می تواند هم در جهت رشد و کمال جامعه و در جهت افکار منفی موثر باشد، اظهار کرد: اگر تحت تاثیر شبکه های معاند قرار بگیریم به پیچ تاریکی و نقطه دلخواه دشمنان می رسیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این موضوع که دولت عملکرد ضعیفی نداشته است خاطرنشان کرد: مردم دارای هوش و درک بالایی هستند بنابراین بی تردید دشمن را ناامید خواهند کرد و مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم خواهند زد.

وی گفت: ایرانی قوی و پرافتخاری را شاهد هستیم و باید از ظرفیت نخبگان، احزاب و فرهیختگان و دلسوزان به نظام برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد.

حسین نژاد با بیان اینکه مشکلات اقتصادی بر کسی پوشیده نیست، افزود: بازرسی ها و نظارت ها باید دقیق تر اعمال شود و با دید وسیع مشکلات را مدیریت کرد.

وی سه رکن مردم، دین و رهبری به صورت همزمان را رمز موفقیت کشور دانست و گفت: اسفندماه امسال با مشارکت بالای مردم، قدرت نظام تثبیت می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره