اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 11:21

چهارشنبه, 25 اسفند 1400 ساعت 14:49
  • .

اداره امور استان در چارچوب قانون و مردم مداری باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: اداره امور استان باید در چارچوب قانون و مردم مداری باشد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار با مدیران کل ستادی استانداری، با قدردانی از تلاش های مدیران ستادی استانداری برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان در یکسال اخیر گفت: مدیران استانداری باید با شناسایی جایگاه واقعی خود بر فعالیت دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور استان در چارچوب قانون و مقررات نظارت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه از توان بالای مدیریتی بانوان در اداره امور استان بهره خواهیم برد، افزود: کمک به ایجاد اشتغال های زود بازده متناسب با نیاز بازار برای زنان بدسرپرست و بی سرپرست در دستور کار دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در سال آینده باشد.

حسین نژاد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وجود منابع انسانی توانمند و ظرفیت های فراوان در استان، گفت: باید تلاش کنیم این داشته ها به درستی در مسیر توسعه استان به کار گرفته شود.

وی افزود: امروز دشمن با راهبردهای ایجاد فشار اقتصادی، ناکارآمد جلوه دادن نظام و ایجاد بدبینی نسبت به مسئولان به دنبال ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم است اما مردم همیشه هوشیار و بیدار ما در برابر این توطئه ها مقاوم هستند.

حسین نژاد عنصر مردمی را نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید با ایمان و عزمی راسخ و قوی به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشیم و تلاش کنیم سهم استان در میزان درآمد ناخالصی کشور افزایش یابد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره