اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 15:30

دوشنبه, 18 بهمن 1400 ساعت 09:10
  • .

همزمان با دهه مبارک فجر؛۲۹ پروژه در شهرستان گرمه افتتاح شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با حضور استاندار خراسان شمالی ۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی به طور متمرکز با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان در شهرستان گرمه افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در این آیین گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان و روسای ادارات در شهرستان ها باید پیگیر روند عملیات اجرایی پروژه ها باشند.

وی افزود: شهرستان گرمه سهم بالایی در حمل و نقل کشور دارد و باید این توانمندی در مسیر توسعه استان و شهرستان بیشتر ازگذشته مورد توجه باشد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه مدیران باید شنوای مشکلات مردمی باشند، گفت: روسای ادارات در شهرستان ها روزهای دوشنبه ملاقات های مردمی برگزار کنند و مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور بیشتری در شهرستان ها داشته باشند.

وی افزود: ایجاد امکاناتی از جمله راه اندازی داروخانه و درمانگاه شبانه روزی و استقرار ادارات موجب ماندگاری مردم در شهرستان می شود، بنابراین استان و شهرستان باید نسبت به تحقق این مطالبات توجه ویژه ای داشته باشند.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه پاسخگویی به مردم باید با رعایت احترام ارباب رجوع باشد، گفت: ارجاع امور به استان در حالی که در شهرستان قابل حل است قابل قبول نیست.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره