اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 04:02

چهارشنبه, 15 دی 1400 ساعت 13:12
  • .

استفاده بهینه از اموال مازاد استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر برگزاری دوشنبه های پاسخگویی ،ایجاد امید آفرینی در جامعه ، و مناسب سازی محیط تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای اداری استان گفت : دوشنبه ها بعنوان یک روز مشخص برای پاسخگویی تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان در نظر گرفته شده تا مشکلات مردم را استماع و دستورات لازم جهت پیگیری را صادر کنند.

وی همچنین مدیران استان را ملزم به استفاده بهینه از اموال مازاد در جهت توسعه استان کرد و گفت : مبالغ تکلیفی و مازاد از مالیات و اموال باید در جهت توسعه و پیشرفت استان هزینه شود.

حسین نژاد تصریح کرد : دستگاه های اجرایی در صدور مجوزها تسریع داشته تا با سرعت در مسیر نقشه راه قرار بگیریم .

وی بزرگترین ثروت استان را استفاده از پساب دانست و افزود : استفاده از پساب در این استان به درستی انجام نشده که باید این مهم تحقق یابد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ذهن دستگاه های باید فراتر از اعلام بخش نامه ها باشد ،خاطرنشان کرد : دستگاه های اجرایی فرصت قانونی برای تبدیل وضعیت ایثارگران را از دست ندهند.

حسین نژاد بر ایجاد امید آفرینی و نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت : پروژه های دهه فجر با اطلاع رسانی درست می تواند نور امید و نشاط را در دل مردم به وجود آورد.

وی افزود : تمام فرمانداران و بخشداران در حفظ اراضی دولتی کوشا باشند و در این راه از صحنه سازی و گریز از قانون افراد سودجو جلوگیری کنند.

حسین نژاد بر اهمیت مناسب سازی محیط برای همگان تاکید و گفت : در شرایط کنونی شهر متعلق به همگان به ویژه افراد کم توان و سالمند است لذا این موضوع در تمام پروژه ها لحاظ شود .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره