اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 09:15

چهارشنبه, 24 دی 1399 ساعت 12:56
  • .

لزوم تبیین دستاوردها و مبانی نظام جمهوری اسلامی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر لزوم تبیین دستاوردها و مبانی نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در جلسه شورای اداری شهرستان مانه و سملقان گفت: با توجه به اینکه در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستیم مسئولان و کارگزاران دستاوردها، ارزش ، اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی را برای مردم تشریح کنند.

وی افزود:به رغم توطئه های بیشمار دشمنان علیه نظام دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی داریم که باید بازگو شود زیرا یکی از مهم ترین نقشه های دشمنان ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

برادران به گوشه ای از مهم ترین دستاوردهای نظام در حوزه آموزش و پرورش استان اشاره و تصریح کرد: وجود ۳۰ هزار دانشجو، افزایش سطح پوشش تحصیلی دانش آموزان، جمع آوری بخاری های نفتی، ساخت مدارس و سالن های ورزشی و افزایش سطح سواد آموزی از مهم ترین این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد:عملکرد مطلوب در حوزه بهداشت و درمان، توسعه خانه های بهداشت، بیمارستانها ، افزایش تخت های بیمارستانی و کنترل و مدیریت بیماری کرونا از اقدامات مهم بهداشت و درمان استان است.

برادران از انتخابات بعنوان مظهر انسجام اجتماعی یاد کرد و افزود: انتخابات منجر به مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود می شود که امیدواریم به توفیقات خوبی دست یابیم هرچند دشمنان نیز ازین فرصت برای برنامه ریزی های خود استفاده می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره