اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 17:19

شنبه, 30 فروردين 1399 ساعت 11:40
  • .

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:‌پرهیز از موازی کاری در ارائه خدمات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی خواستار برهیز از موازی کاری در ارائه خدمات توسط خیرین و سایر نهادهای خدماتی شد.

به گزارش نسیم امروز،‌دکتر محمد علی شجاعی در نشست استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت : در حد داشته هایمان برای مبارزه با بیماری کرونا کمک شده و خوشبختانه تمام سازمانها در قالب بسیج عمومی پای کار بوده اند پس می توان نتایج بهتری را دید و شایسته تر خدمات را ارائه داد.

استاندار خراسان شمالی گفت : همگی خدمتگزار مردم هستیم پس نباید به جایگاهی غیر از وظایف خود ورود پیدا کنیم زیرا مسئله منافع مردم، استان و نظام است.

وی افزود : باید با نگاه به بودجه و اعتبارات استانی، توزیع اقلام برای خانوارهایی که معیشت آنان در این مدت با مشکل مواجه شده را با تعیین اولویت ها و طبقه بندی این خانوارها شناسایی کرد و سقف این کمک ها به صورت نقدی یا غیر نقدی هم مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد : کمک ها و ارائه خدمات توسط خیرین و سایر نهادهای خدماتی باید به صورت متمرکز انجام شود و از هر گونه موازی کاری اجنتاب گردد.

دکتر شجاعی تصریح کرد : در شهرستانها تقسیم وظایف صورت گرفته اما با برنامه زمانبندی شده می توانیم بگوییم کجای کار هستیم و چه مقدار توفیق حاصل شده است لذا فرمانداران با سازوکار تعریف شده استان ، اقدامات خود را انجام دهند. وی افزود : بازگشایی اصناف با حفظ قوانین و مقررات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و اگر مراعات نشود مردم آسیب های جدی را متحمل خواهند شد اما این بازگشایی بر اساس دستور ستاد ملی است و در تمام کشور هم یکسان بوده پس این استان مستثنی نیست.

استاندار خراسان شمالی گفت: شما مدیران اطلاع ندارید که صنایع بزرگ در سایر استانها چه اقدامات چشمگیری برای مبارزه با بیماری کرونا انجام داده اند به طوری که صدها میلیارد تومان هزینه از سوی این صنایع در کشور هزینه شده است.

وی گفت : باید بدانند که با جوسازی، ما از کار کردن دست نمی کشیم و اسم آن زرنگی یا سیاست هم نیست زیرا چیزی برای از دست دادن نداریم و معتقدم قانون ، کنار آمدن با همگان نیست و اجازه ورود بی مورد را هم به کسی نمی دهیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره