اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 19:50

دوشنبه, 21 فروردين 1402 ساعت 12:49
  • .

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری معرفی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز ، ناصر فخر موحدی در این آیین گفت : ماهیت اصلی حوزه اقتصاد تامین نیازهای مردم استان است که این امر با هم افزایی و بهرمندی از ظرفیت های استان محقق می شود.

در ادامه این آیین سید علی میرکریمی ؛مدیرکل اسبق دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری نیز در این جلسه با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری استان در تعداد فرصت های سرمایه گذاری و اینکه ۱۷۴ پروژه در استان در دست اقدام است ،گفت : این پروژه ها به ارزش ریالی بیش از ۶۰میلیارد ریال ،رشد ۴۹ درصدی افزایش تعداد بنگاههای اقتصادی بالای ۱۰ نفر را در پی داشته است که تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

وی فعال شدن ۳۹ طرح اقتصادی راکد در استان اشاره کرد و گفت : ۲۶ واحد تولیدی بخش خصوصی ،۹۱ طرح گلخانه ای ،طرح های بزرگ گردشگری از دیگر پروژه های در حال احداث در استان است.

گفتنی است در این آیین از زحمات سید علی میرکریمی تقدیر و علی فیروزه به عنوان مدیرکل جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری معرفی شد .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره