اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 07:34

دوشنبه, 15 آذر 1400 ساعت 12:34
  • .

آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی برگزار شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی امروز با حضور وزیر کشور و خرم شاد معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد .

به گزارش نسیم امروز، در ابتدای مراسم تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان شمالی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با قدردانی از تلاش‌های سه ساله محمدعلی شجاعی استاندار پیشین خراسان شمالی گفت :نحوه برگزاری و مدیریت انتخابات در دوره ایشان قابل تقدیر بود.

وی افزود: خراسان شمالی استانی توانمنداست که برای رفع مشکلات ، نیازمند تلاش و پیگیری مداوم است.

حجت الاسلام و المسلمین نوری گفت: انتصاب استاندار جدید حسین نژاد فردی بومی و آشنا به مسائل و محرومیت‌های استان است و با رزومه کاری آقای حسین نژاد امید به رفع مشکلات و رفع محرومیت‌ها داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت : بنا به فرمایش رهبری اگر مشکلات و محرومیت‌ها در خراسان شمالی برطرف شود ظرفیت‌هایی که این استان دارد جز استان‌های برتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: با امید به دولت مردمی آقای رئیسی امیدواریم مدیران این دولت پرکار باشند و در میدان عمل حضور داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری گفت : استاندار هم باید پای کار باشد و بصورت میدانی و جهادی توان و انرژی خود را در رفع محرومیت‌ها به کار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در پایان افزود:همه دستگاه‌ها با همکاری و کمک در پیشبرد اهداف متعالی برای استان تلاش کنند.

جدی رئیس مجمع نمایندگان استان در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی نیز با تقدیر از استاندار پیشین گفت : نگاه کلان شجاعی در برخورد با مسائل قابل توجه بود.

وی افزود: دفاع بی بدیل و همه جانبه در جلسات دولت از استان یکی دیگر از ویژگی‌های ایشان بود.

جدی گفت : در حال حاضر هم افزایی در استان شکل گرفته که سازمان‌ها و ارگان‌های استان بومی هستند و فرصت مناسبی برای رفع مشکلات استان است.

وی اظهار داشت : بحث اشتغال یکی از مشکلات اصلی استان است و در حوزه صنایع تبدیلی بسیار ضعیف هستیم.

جدی گفت : مشکل نبود آزاد راه، راه آهن، مشکلات کم آبی که در حال فوق بحرانی شدن است همچنین مشکلات پیش روی عشایری از دیگر مشکلات استان است.

محمد علی شجاعی استاندار سابق خراسان شمالی نیز گفت : انتخاب استاندار بومی مطالبه و خواسته اصلی مردم خراسان شمالی بود که با انتخاب درست هیات دولت این مهم تحقق یافت

وی افزود: مردم استان خراسان شمالی ولایت مدار و بسیار کم توقع هستند و به رغم اینکه مشکلات کشور بر کسی پوشیده نیست، اما این استان هیچ دغدغه‌ای برای نظام ایجاد نکرد.

او گفت : مردم استان با انسجام، حاکمیت و نظام را تعریف کردند و ما نیز تمام امور را در مسیر عملیاتی شدن پیش بردیم.

شجاعی بیان کرد : حال امروز من بهتر از روز معارفه است، زیرا هر آنچه که برای مردم این استان ضروری بود در سطح ملی مورد پیگیری قرار دادم.

وی در ادامه گفت : نام خراسان شمالی در طرح‌های انتقال آب و ایجاد بازارچه مرزی از مطالبات اصلی و به حق مردم استان است که امیدواریم با جدیت بیشتر مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی گفت : مردم بزرگترین پشتوانه برای حرکت جمعی و توسعه هستند.

محمدرضا حسین نژاد گفت: اعتقاد دارم کشور ایران از نعمت بزرگ رهبری و ولایت برخوردار است که سرمنشاء تمامی اقدامات در راستای توسعه و امنیت کشور است.

حسین نژاد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تمسک به ارزش‌های انقلاب اسلامی را پایه و اساس پیشرف و توسعه دانست و افزود: این فرمایش باید سرلوحه کار و گفتار تمامی مدیران و مسئولان باشد.

وی افزود: توسعه و پیشرفت به واسطه حرکت جمعی است و مردم بزرگترین پشتوانه برای این حرکت هستند و بنابراین هر چه امید مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود نشان می‌دهد که ما درست عمل کرده ایم.

حسین نژاد بی عدالتی را عامل فاصله مردم از دولت توصیف کرد و افزود: حمایت مردم، همدلی و هم افزایی، بهره مندی از ظرفیت قانون اساسی، اجرای درست طرح‌های توسعه‌ای ملی و حمایت از نخبگان و تقویت شرکت‌های دانش بنیان از عناصر اصلی برای پیشبرد کار‌ها و توسعه استان است.

وی گفت: آب، خاک و جمعیت فاکتور‌های اصلی یک آبادی و فاکتور‌های اساسی پیشرفت یک برنامه دانش، منابع انسانی، امکانات و تجهیزات و سرعت عمل و تصمیم گیری است.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت یازدهمین استاندار خراسان شمالی از سوی احمد وحیدی وزیر کشور به محمد رضا حسین نژاد اهدا شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره