اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 15:43

سه شنبه, 01 اسفند 1402 ساعت 19:43
  • .

انتخابات موجب وحدت و انسجام ملی می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: انتخابات به انسجام، وحدت و برابری بیشتر در کشور می‌انجامد و باید با حضور حداکثری در این رویداد سیاسی شرکت کرد.

به گزارش نسیم امروز، سردار اسماعیل فرجی در همایش جهاد تبیین شهرستان شیروان با تاکید بر اینکه انتخابات از موضوعات حساس انقلاب اسلامی محسوب می شود اظهارکرد: تمام تلاش دشمن بر این است که انتخابات امسال کم‌ رنگ باشد تا بتواند از آن سو استفاده کند.

وی بر لزوم هوشیاری و پشتیبانی بیش از پیش مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و افزود: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار مقوله مهمی است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید ویژه دارند.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: صاحبان اصلی این انقلاب مردم اند و دشمن به دنبال جدایی مردم از نظام جمهوری اسلامی است، وظیفه و ماموریت اصلی ما در این شرایط روشنگری و جهاد تبیین در خصوص مشارکت حداکثری و دشمن شکن در انتخابات است.

سردار فرجی با اشاره به ناکامی های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون عنوان کرد: دشمنان در این برهه زمانی نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی ضمن تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی ۳۹ دوره انتخابات برگزار شده و این مردم هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم مسئولان را انتخاب می کنند.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم مثل همیشه پای صندوق های رای تاثیر به سزایی در سرنوشت و آینده کشور دارد.

همایش جهاد تبیین با حضور سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی و آحاد بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان شیروان برگزار شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره