اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 03:55

سه شنبه, 01 اسفند 1402 ساعت 14:12
  • .

افزایش مشارکت انتخابات در گرو هم افزایی رسانه ها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: رسانه ها با هم افزایی مشارکت انتخابات را افزایش دهند تا نقشه دشمنان بار دیگر برملا شود.

به گزارش نسیم امروز، رضا واعظی در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های خراسان شمالی اظهار کرد: حساسیت انتخابات پیشرو به حدی است که یک نوع وزن کشی قدرت جمهوری اسلامی در برابر استکبار محسوب می شود.

وی تصریح کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری است و مهمترین رویداد برای اثبات اقتدار نظام محسوب می شود بنابراین مردم باید در این رویداد سیاسیی مشارکت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی ادامه داد: انتخابات موجب عزت، سربلندی نظام و رفع گره از مشکلات کشور محسوب می شود و این رویداد موجب گردش نخبگان در عرصه سیاسی کشور می شود تا روند قانونگذاری به خوبی انجام شود.

ثبت نام ۴۱ نامزد برای حضور در کانال های تبلیغاتی

وی عنوان کرد: ۶۹ نفر از نامزدهای انتخابات استان برای بهره‌مندی از ظرفیت صداوسیمای استان اعلام آمادگی کرده‌اند که ۴۱ نفر اقدام به ارسال یا بارگذاری محتوای تبلیغات انتخاباتی خود کرده‌اند تا مردم بتوانند از برنامه‌های آن‌ها مطلع شوند.

وی در ادامه گفت: سه شبکه انتخاباتی در خراسان شمالی با هدف فراهم کردن فرصت برابر تبلیغات برای نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی راه اندازی شده است.

واعظی افزود: با راه اندازی این شبکه ها و برگزاری مناظرات انتخاباتی مردم به خوبی با برنامه های نامزدها برای توسعه خراسان شمالی آشنا خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین چندین برنامه تلویزیونی و رادیویی نیز در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تهیه شده تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در رویداد سیاسی ۱۱ اسفند ماه باشیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره