اخبار برگریده
چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 16:14

چهارشنبه, 25 بهمن 1402 ساعت 10:21
  • .

انتخابات پیش‌رو بر محور اخلاق باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: انتخابات پیش‌رو باید بر محور اخلاق باشد و نیاز است تا نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در تبلیغات برنامه محور باشند.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در بیست و هشتمین جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: انتخابات مسیر توسعه پایدار است و به هر میزان که نمایندگانی اصلح، فعال و مدافع منافع مردم انتخاب شوند، بستر بهتری برای توسعه استان فراهم خواهد شد.

وی انتخابات را فرصتی برای مردم خواند تا برای سرنوشت خود تصمیم گیری کنند افزود: انتخابات پشتوانه ای برای نظام و موجب اقتدار ملی است و این اقتدار در مسایل منطقه و فرامنطقه ای اثرگذار خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه کاهش مشارکت انتخابات از برنامه های دشمنان است، بیان کرد: دستگاه های حاکمیتی نقش تسهیل گر را در برگزاری انتخابات دارند و سعی بر برگزاری باشکوه این رویداد سیاسی دارند.

ناهیدی انعکاس دستاوردهای مهم دولت و نظام را در راستای اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت موثر دانست و اضافه کرد: راه اندازی سه شبکه استانی از رسانه ملی برای سه حوزه انتخابیه استان ظرفیت خوبی برای معرفی نامزدها و انتخاب اصلح است.

وی بر تسهیل روند رای گیری برای رای دهندگان در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: در این دوره نیازی به ممهور شدن شناسنامه نیست، سایر مدارک هویتی مثل گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت سربازی و کارت ملی نیز در احراز هویت رای دهندگان، معتبر هستند و برای رای به نامزد های مجلس شورای اسلامی و داوطلبین مجلس خبرگان از یک تعرفه استفاده می شود.

وی اظهارداشت: همچنین برای تسهیل در دسترسی رای دهندگان به شعب اخذ رای، ۸۶ شعبه در استان نسبت به دوره قبل اضافه شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره