اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 20:38

یکشنبه, 24 اسفند 1399 ساعت 11:04
  • .

افراد دغدغه مند در انتخابات حضور یابند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: شوراها بعنوان نقش واسط بین دولت و مردم در کاهش تصدی گری های دولت اهمیت ویژه ای دارند لذا افراد دغدغه مند برای انتخابات حضور یابند.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران امشب در برنامه شب های اترک با موضوع انتخابات افزود:شوراها متولی توسعه و پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و عمرانی هستند.

وی در ارتباط با شرایط ثبت نام داوطلبان نیز تصریح کرد:استفاده از نرم افزار وزارت کشور، رایانه شخصی، دفاتر پیشخوان و مراجعه به فرمانداری ها چهار روش جهت ثبت نام است.

برادران با بیان اینکه سه شنبه تا ساعت ۱۶ اتمام ثبت نام در شوراهای شهر است، اظهار داشت: این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود لذا داوطلبان ثبت نام را به دقایق آخر موکول نکنند.

وی آغاز ثبت نام شوراهای روستا را ۱۶ فروردین ماه سال آینده عنوان و افزود: یکی از مدارک ضروری داشتن گواهینامه عدم سوپیشینه است.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین یکی از موضوعات مهم در حوزه خدمت رسانی را داشتن انعطاف و انتقاد پذیری دانست و تصریح کرد: برای جلب نظر کسانی که رای داده اند انتقاد پذیری عامل بسیار مهمی است و ما نیز بعنوان مدیران هم باید آستانه تحمل خود را در برابر نقدپذیری افزایش دهیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره