اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 06:21

شنبه, 24 تیر 1402 ساعت 09:15
  • .

پیکان وانت حامل 27 کیلو تریاک به مقصد نرسید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک دستگاه پیکان وانت حامل 27 کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ محمد قدرتی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انجام یک عملیات مشترک پلیسی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مرزبانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسفراین، بلافاصله اقدامات لازم به صورت جدی و با سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مقصد خودروی حامل مواد مخدر، شهرستان اسفراین بود، افزود: با هوشیاری و کار اطلاعاتی، خودروی مورد نظر شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مورد نظر مقدار 27 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز کرده بود، توسط ماموران کشف شد، تصریح کرد: در همین رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از انجام اقدامات فنی و پلیسی برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه سالیانه این بلای خانمان سوز، از یک طرف فرد و از طرف دیگر هم جامعه را با مشکلات جدی روبرو می کند، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره