اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 22:49

چهارشنبه, 04 مرداد 1402 ساعت 07:53

برگزاری جلسه پیشگیری،هماهنگی وفرماندهی عملیات بحران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هدف از این نشست را پیش بینی حوادث طبیعی و انسان ساز و پیشگیری و یا کاهش آسیب ها و خسارت های احتمالی دانست.

به گزارش نسیم امروز ، مهدی رشیدی گفت هریک از دستگاه های اجرائی متولی امر در این نشست گزارشی از اقدامات پیشگیرانه ی خود را طرح کردند و برای مواردی که هنوز در شرایط بحرانی احتمال ایراد خسارت وجود دارد، تبادل نظر، هماهنگی و چاره اندیشی شد و مصوبات آن لازم الاجراست.

وی در خصوص مصوبات این جلسه نیز گفت: در این نشست، جزئیات مربوط به امهال تسهیلات بخش کشاورزی موضوع بند "د" تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ بررسی شد.

وی ادامه داد: مقرر شد شهرداری بجنورد و راه و شهرسازی، نسبت به ایمن سازی ساختمان های نا ایمن و بلند مرتبه شهر بجنورد اقدام نماید.

همچنین در این نشست مصوب شد اداره کل راهداری استان مطالعات زمین شناسی مرتبط با رانش و فرونشست زمین را در محدوده دهستان بدرانلو انجام دهد.

رشیدی افزود: در این نشست بر اجرای عملیات پاکسازی مسیل ها و رودخانه ها و ورودی شهرها و روستاها از نخاله های ساختمانی که می توانند در حوادث مشکل ساز باشند، تاکید شد.

وی گفت: در خصوص پروژه آبرسانی به شهرستان های استان، برنامه های توسعه آبرسانی به روستاهای استان، طرح آبرسانی به مجتمع پایین دست شیرین دره، طرح آبرسانی به مجتمع زیدر سرانی، طرح آبرسانی به مجتمع دشت اسفراین و اثرات خشکسالی بر تولید محصولات کشاورزی سال زراعی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز طرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد و بر تامین آب شرب پایدار برای روستائیان تاکید شد و مقرر شد دهیاری های استان در رفع خرابی های شبکه آبرسانی با نظارت دفتر روستایی مشارکت کنند.

تسریع در جانمایی سایت های اسکان اضطراری و موقت در شهرستان های استان نیز از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره