اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 09:44

دوشنبه, 28 فروردين 1402 ساعت 21:20

نیروهای مسلح غیرتمندانه از خاک ایران دفاع می‌کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نیروهای مسلح غیرتمندانه از خاک ایران دفاع می‌کنند.

به گزارش نسیم امروز به نقل ازایرنا، حجت الاسلام رضا نوری دوشنبه شب در مراسم روز ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح از وجب به وجب خاک ایران اسلامی و آرمان ها و ارزش های انقلاب غیرتمندانه دفاع می کنند و همین مهم موجب عزتمندی و قدرت کشورمان در جهان شده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز غیرت دینی باعث پبروزی رزمندگان شد و غیرتمندی در برابر ارزش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی تاکنون ماندگاری انقلاب را رقم زده است.

وی افزود: اگر حکومت های گذشته ایران نیز نسبت به خاک وطن غیرت داشتند بسیاری از سرزمین های کشورمان از دست نمی رفت اما متاسفانه اینطور نبوده است.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی به دین و مردم غیرت داشت که مردم نیز اینک نسبت به ارزش ها و آرمان های کشور عزیمان غیرت دارند.

وی افزود: همین مردم هم اکنون نسبت به دین، انقلاب غیرت دارند و در برابر سختی های جنگ تحمیلی، توطئه ها، بحران ها، تحریم ها و فشارهای مختلف با غیرت و محکم ایستادند و از خاک و میهن خود جانانه دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ضمن تبریک روز ارتش گفت: نیروهای مسلح کشور و از جمله ارتش نیروهای دینی و ارزشی هستند و در جنگ راضی به کشته شدن حتی یک کودک بی گناه نیز نبودند اما ارتش برخی کشور ها به زنان و کودکان هم در جنگ ها رحمی نمی کنند و حتی دارو را برای کودکان تحریم خواهند کرد.

امام جمعه بجنورد: نیروهای مسلح غیرتمندانه از وجب به وجب خاک ایران دفاع می‌کنند

فرمانده تیپ ۱۳۰ احتیاط پایه شهید دلجویان خراسان شمالی در این مراسم گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هم اکنون ارتش انقلابی تر، مومن تر و خالص تر است و نماد استحکام و قدرت است.

سرهنگ رضا نجفی افزود: هویت ارتش قبل از انقلاب مذهبی نبود اما اینک هویت آن مذهبی است و در بین مردم ، مسوولان و اقشار مختلف عزیز و مورد اعتماد است.

وی تصریح کرد: ارتش امروز خدا محور و اسلامی است و با روحیه اخلاص در صحنه های مختلف جانفشانی کرده است.

ارشد نظامی آجا در استان خراسان شمالی با بیان اینکه ارتش در جمهوری اسلامی نقش موثر دارد گفت: ارتش در دوران های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس و سایر صحنه های حساس ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی ضمن تبریک روز ارتش خراسان شمالی گفت: آمادگی ارتش در زمان صلح باعث بازدارندگی دشمنان خواهد شد و جلوی جنگ ها را خواهد گرفت.

حسن ناهیدی افزود: ارتش ایران اسلامی در دوران جنگ و بعد از پیروزی انقلاب نیز شهدای زیادی تقدیم کشور کرد و حتی هم اکنون نیز مردم را یاری می کند و در هر جایی که به آنان نیاز باشد آمادگی خود را اعلام می کنند.

وی تصریح کرد: همه حکومت ها و دولت ها دارای ارتش هستند و وجود آنان در هر کشوری اجتناب ناپذیر است اما ارتش ایران اسلامی با سایر ارتش ها متفاوت است چرا که مخلص و مذهبی هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره