اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 08:10

یکشنبه, 12 فروردين 1403 ساعت 08:10
  • .

اختصاص 1200 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: پارسال ۱۲ هزار میلیارد ریال معادل ۶۲ درصد از اعتبارات عمرانی استان تخصیص یافت.

به گزارش نسیم امروز، مرتضی بهزادفر اظهار کرد: ۱۹ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی استان در این بازه زمانی مصوب شد که از این میزان ۶۲ درصد از منابع تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: ۹۱ درصد از این منابع به صورت نقد و ۹ درصد به صورت اسناد خزانه تخصیص یافت که امید می رود گامی برای سرعت دادن به اجرای طرح های عمرانی برداشته شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم تسریع در اجرای طرح ها و زمان بهره برداری از آنها است.

وی خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات هزینه ای استان در لایحه بودجه امسال نسبت به قانون بودجه، ۳۳ درصد رشد دارد، همچنین میزان اعتبارات تملک سرمایه ای استان در لایحه بودجه امسال نسبت به قانون بودجه ۱۴۰۲، ۸۲ درصد افزایش دارد.

بهزادفر افزود: میزان اعتبارات هزینه ای استان در اوایل سال گذشته بیش از هفت هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال بود که این رقم در پایان سال به هشت هزار و ۶۷۰ میلیارد افزایش یافت.

خراسان شمالی ۱.۱ درصد از جمعیت کشور را دارد و سهم استان از منابع و اعتبارات استانی در کشور ۲.۶ درصد است که این اعتبارات بیش از ۲ برابر نسبت جمعیتی جذب می شود.

این استان با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره