اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 16:22

شنبه, 11 فروردين 1403 ساعت 14:53
  • .

تمرکز دولت بر اتمام پروژه های نیمه تمام است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: رویکرد دولت اجرای طرح جدیدی نیست بلکه تمرکز بر سرعت بخشی به زمان بهره برداری از طرح های ناتمام است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی با اشاره به نامگذاری سال و شعار « جهش تولید با مشارکت مردم » افزود: شعار سال که با جهش تولید گره خورده، مسوولیت ما را سنگین کرد و در این باره باید نگاه ویژه ای به مشارکت مردم در رونق اقتصاد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در رونق اقتصاد، نقطه عطف خروج از وابستگی به درآمد نفت است، تصریح کرد: برای تحقق شعار سال، تدوین نقشه راه در دستگاه های اجرایی در دستور کار است و باید تا یک ماه دیگر ارائه شود تا با همدلی و هم افزایی مسوولان شعار سال را محقق سازیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این جلسه گفت: ۶۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیش از ۶۰۰ مصوبه پارسال در استان برگزار شد که ۸۲ درصد از این مصوبه ها محقق شد.

ناصر فخرموحدی اظهار کرد: این مصوبه ها با رویکرد رونق تولید و کمک به فعالیت واحدهای تولیدی بوده است که امسال نیز برای تحقق شعار سال نشست های مختلف برگزار خواهد شد تا راهکارهای رسیدن به جهش تولید بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت ها، آموزش و توانمند کردن جوامع روستایی، افزایش دانش و بهره وری در واحدهای تولیدی، کاهش زمان صدور مجوزها، آشنا کردن فعالان اقتصادی با شیوه تامین منابع مالی و اهمیت دادن به نقش تعاونی ها در مردمی سازی اقتصاد از جمله راهکارهای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی، شعار سال جدید را «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام کردند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره