اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 12:13

دوشنبه, 25 دی 1402 ساعت 10:30
  • .

۶۹۲ طرح دهه فجر در خراسان‌شمالی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان‌شمالی گفت: ۶۹۲ طرح با ۶۱ هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین اظهار کرد: از این تعداد طرح، ۶۵۰ طرح با ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۴۲ طرح نیز با ۲۱ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی افزود: این طرح ها در بخش های گوناگون عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود و احتمال افزایش تعداد طرح ها در روزهای آینده وجود دارد.

حسین نژاد با اشاره به بهبود شاخص راه روستایی در استان گفت: خراسان شمالی از معدود استان هایی است که نسبت مردم ساکن در مناطق روستایی آن قابل توجه است و زندگی بخش زیادی از مردم خراسان شمالی با تولید و اشتغال در روستاها گره خورده است، اما یکی از مشکلات اصلی در مناطق روستایی کمبود راه مناسب است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: پیش از دولت سیزدهم این استان ۱۲ درصد در شاخص راه روستایی از متوسط کشور پایین تر بود که با اقدامات جهادی دولت در حوزه راه روستایی این شاخص چهار درصد بهبود پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است تا پایان دولت سیزدهم تمامی روستاهای بالای ۵۰ خانوار خراسان شمالی از راه آسفالت و مناسب برخوردار شوند.

حسین نژاد با اشاره به اجرای طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان، اظهار کرد: با اجرای این طرح برداشت پتروشیمی از هشت حلقه چاه متوقف خواهد شد که این امر به پایداری آب بجنورد کمک خواهد کرد.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره