اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 00:33

یکشنبه, 24 دی 1402 ساعت 09:09
  • .

محقق شدن ۳۰ درصد اعتبارات سفر دولت به خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: ۳۰ درصد از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان در ۹ ماهه امسال از محل تعهد سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافت.

به گزارش نسیم امروز، مرتضی بهزادفر اظهار کرد: این سی درصد معادل هفت هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال است که پنج هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات مزبور معادل ۸۲ درصد از این منابع تخصیص یافته به صورت نقدی و مابقی به صورت اسناد خزانه اسلامی است.

وی افزود: یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار سفر دولت برای تکمیل سد گلمندره در شهرستان گرمه، یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد-جنگل گلستان، ۵۳۸ میلیارد ریال برای اجرای پروژه راهسازی در محور بجنورد-سنخواست، ۲۹۸ میلیارد ریال برای توسعه بیمارستان پورسینا در شهر آشخانه تخصیص یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی اظهار کرد: همچنین در این مدت ۲۵۲ میلیارد ریال برای اجرای بیمارستان شهر راز، ۳۸۳ میلیارد ریال برای برچیدن نقاط پرتصادف جاده ها، ۲۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های آموزشی و ۲۱۴ میلیارد ریال برای اجرای طرح فاضلاب شهر بجنورد تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: تعهد سازمان برنامه و بودجه در سفر دولت به استان، تامین ۵۰ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در سه سال است.

رییس جمهور در بیست ششمین سفر استانی دولت سیزدهم دوم تیرماه ۱۴۰۱ به خراسان شمالی سفر کرد و سفر آیت الله رییسی به استان برکات زیادی در حوزه عمران به همراه داشت به طوری که ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافت.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره