اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 06:48

یکشنبه, 03 دی 1402 ساعت 10:50
  • .

کشف گوشت مرغ خارج از شبکه در خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: 1028 کیلوگرم گوشت مرغ تنظیم بازار خارج از شبکه در شهرستان اسفراین این استان کشف و پرونده آن بررسی شد.

به گزارش نسیم امروز، کامران ملکی صادقی اظهار کرد: عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ تنظیم بازار به وسیله اتاق اصناف شهرستان اسفراین گزارش شد و متهم به شعبه احضار و پس از انجام تحقیقات لازم، تخلف منتسب به وی محرز شد.

وی افزود: متهم به عرضه کالا در شبکه ملزم شد و علاوه بر آن به پرداخت جزای نقدی به میزان بیش از چهار میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال محکوم شد.

ورود ۲۵ پرونده تخلف یلدایی بازاریان به تعزیرات

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نظارت های ویژه شب یلدا گفت: ۲۵ فقره پرونده اقتصادی طرح نظارتی ویژه شب یلدا به این اداره کل وارد شد که بیشتر آن مربوط به گران فروشی است.

وی افزود: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۱۵ تا ۳۰ آذر ماه اجرا و در آن ۲۹۲ مورد بازرسی از واحد های صنفی اعم از میوه فروشان، آجیل فروشان و قنادان انجام شد.

ملکی صادقی با بیان اینکه ۵۴ گروه گشت مشترک در این طرح مشارکت کردند خاطرنشان کرد: ۲۳ فقره از ۲۵ فقره تشکیل شده، مورد رسیدگی قرار گرفت که منجر به صدور محکومیت به میزان بیش از ۶۱۲ میلیون ریال شد و رسیدگی به مابقی در دست اجرا است.

وی افزود: گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بیشترین عنوان تخلف این فعالان اقتصادی در استان را به خود اختصاص داده است.

ملکی صادقی گفت: افراد می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

۳۶ هزار واحد صنفی زیر نظر حدود ۱۴۰ اتحادیه در استان یک میلیون نفری خراسان شمالی فعالیت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره