اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 02:49

دوشنبه, 01 آبان 1402 ساعت 09:46
  • .

شناسایی 12 نیاز فناورانه آلومینای ایران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۱۲ نیاز فناورانه صنعت آلومینای ایران واقع در شهرستان جاجرم شناسایی شد که در رویداد تانا یا همان توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری بررسی می‌شود.

به گزارش نسیم امروز، حسین حاجی بگلو اظهار کرد: صاحبان ایده از جمله شرکت‌های دانش ‌بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی، اعضای هیات علمی و دانشجویان نیز ۳۴ ایده و راه حل برای رفع نیازهای صنعت آلومینای ایران ارائه داده اند.

وی خاطرنشان کرد: سومین رویداد تانا صنعت در استان فردا (۲ آبانماه) با رویکرد بررسی نیازها و مشکلات شرکت آلومینای ایران و با حضور ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور و ۱۴ نفر از اعضای هیات علمی در شهرستان جاجرم برگزار می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: حدود ۸۰ درصد از ایده های ارائه شده، مربوط به صاحبان ایده از خراسان شمالی و مابقی از خارج استان است.

وی گفت: صاحبان ایده و فناوران برای ارائه راه حل های پیشنهادی می توانند به سایت پارک علم و فناوری و سامانه نان(https://nan.ac/) مراجعه کنند.

حاجی بگلو اظهار کرد: زمینه ها و ظرفیت های زیادی برای استقرار صنایع پایین دستی آلومینا در استان و این شهرستان وجود دارد که انتظار می رود ایمیدرو در این باره ورود داشته باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره