اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 17:56

یکشنبه, 10 ارديبهشت 1402 ساعت 11:41
  • .

استفاده از ظرفیت نخبگان در کاهش تورم/نقش مهم اصناف در تحقق شعار سال

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر استفاده از ظرفیت نخبگان در کاهش تورم ونقش مهم اصناف در تحقق شعار سال تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز ناصر فخر موحدی در سومین کارگروه اقتصادی ،اشتغال و سرمایه گذاری استان با بیان اینکه یکی از چالش های استان در زمینه مالیات است ،گفت: دستگاه‌ها در زمینه مالیات با پیگیری و ثبت دقیق اطلاعات مالیاتی میتوانند در کاهش تورم و کسب درآمد و افزایش نقدینگی استان کمک کنند.

ناصر فخر موحدی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد : همکاری و هم افزایی بیش از پیش دستگاه های اجرایی در انجام مسئولیت ها می تواند در پیشبرد اهداف استان موثر و راهگشا باشد.

وی به اهمیت جایگاه اصناف تولیدی در حوزه اقتصاد افزود : به دلیل اهمیت اصناف تولیدی باید آمار جامعی از مجوز ها و پروانه های درحال بهره برداری در استان ،واحدهای تولیدی و خدماتی فعال ، واحدهای تولیدی راکد ،واحدهای دارای پرونده قضایی و واحدهای تولیدی تحت تملک بانک ها در استان گردآوری شود.

موحدی همچنین سرمایه گذاری در استان را حائز اهمیت دانست و گفت : جذب سرمایه گذار خارجی در کنار سرمایه گذاران داخلی در استان بسیار مهم است و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران میتوان واحدهای تولیدی استان را تقویت و چرخه اقتصاد را رونق بخشید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود نخبگان را یک ظرفیت مهم در استان دانست و ادامه داد: نخبگان ،دانشگاهیان ،شرکت های دانش بنیان به عنوان یک ظرفیت مهم در پیشبرد اهداف استان در راستای تحقق شعار سال و کاهش تورم موثر هستند .

فخر موحدی فعالیت بانک هارا نیز در راستای تحقق شعار سال مهم دانست و افزود : اقدامات بانک های استان نیز در خصوص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان و کمک به کاهش تورم و رشد تولید در استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره