اخبار برگریده
جمعه, 28 ارديبهشت 1403 07:57

پنج شنبه, 29 مهر 1400 ساعت 14:16
  • .

پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز ملی صادرات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ مهر ماه، روز ملی صادرات را به تمام فعالان این عرصه، تولید کنندگان، تجار و بازرگانان تبریک گفت.

به گزارش نسیم امروز، در پیام دکتر محمدعلی شجاعی آمده است:

اهمیت صادرات و نقش آن در رشد و تحول اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست در دوره ای که تحریم های ظالمانه بر زندگی صادرکنندگان سایه انداخته است این سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هرگز میدان را خالی نکردند و توانسته اند در تمامی برهه های زمانی و شرایط های مختلف در مسیر رشد اقتصاد قدم های ارزشمندی بردارند. بدون شک تلاش و خدمت تجار و بازرگانان به مردم در دوران ویروس کرونا، در رساندن اقلام و تجهیزات بهداشتی درمانی به کشور برای مشارکت در حفظ جان و سلامتی هموطنان بر کسی پوشیده نخواهد ماند.

هیچ کشوری بدون تجارت خارجی به رشد و بالندگی و اعتلای تولید در حوزه اقتصاد نمیرسد و در این مسیر تجار و بازرگانان یکی از اهرم های اصلی جهت تعامل با دنیا هستند،لذا دولت ها نیز باید در این راه به تسریع در رشد و بالندگی صادرات کمک کنند تا چرخ این اقتصاد همیشه بچرخد .

رشد ۱۱۱ درصدی صادرات در شش ماهه نخست سال جاری که از نظر ارزشی ۷۲/۴ میلیون دلار بوده نشان از تلاش های شبانه روزی و مضاعف صادرکنندگان استان و پشت سر گذاشتن تمام فرازها و نشیب های این راه است .

اینجانب فرا رسیدن 29 مهرماه روز ملی صادرات را به فعالان این بخش تبریک عرض کرده و در این روز از تلاشهای ارزشمند تمامی تجار، بازرگانان، صنعتگران، فعالان اقتصادی، کار آفرینان و صادر کنندگانی که در جهت تعالی اقتصادی کشور و استان اهتمام می کنند، قدردانی می‌نمایم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره