اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 07:50

پنج شنبه, 10 تیر 1400 ساعت 14:07
  • .

پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز صنعت و معدن

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

محمدعلی شجاعی ، استاندار خراسان شمالی طی پیامی فرارسیدن دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش نسیم امروز، متن پیام به شرح زیر است:

تاکیدات مقام معظم رهبری در دهه اخیر برای تعیین شعار سال با محوریت اقتصاد و تولید داخلی، مانع زدایی و پشتیبانی نشان دهنده توجه ایشان به رونق اقتصادی کشور است و بدون شک حوزه های صنعت و معدن از مهترین بخش ها برای تحقق این امر، تولید اشتغال و افزایش درآمد داخلی کشور است.

دهم تیر ماه که در تقویم کشور به نام روز صنعت و معدن نامگذاری شده است یادآور نقش موثر این بخش در اقتصاد کشور و همچنین فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاشگران این عرصه است.

خوشبختانه در سال های اخیر در سایه منویات رهبر فرزانه انقلاب، سیاست های دولت و حضور پررنگ بخش خصوصی در حوزه صنایع و معادن سبب پیشرفت چشمگیری در مسیر تولید محصولات داخلی و ایجاد درآمد پایدار شده که این اتفاق مهم و مثبت نیز در استان خراسان شمالی با ایجاد انسجام و هم افزایی رخ داده است.

استان خراسان شمالی دارای ظرفیت های فراوانی در بخش صنعت و معدن می باشد که باید با نگاهی توسعه گرا و آینده نگر و با ایجاد انسجام و هم افزایی بین بخش های دولتی و خصوصی زمینه رشد و شکوفایی این بخش ها فراهم شود تا قطار پیشرفت و توسعه استان با شتاب بیشتری به مقصد خود که همان استانی آباد و پیشرفته است، برسد و در این راستا توجه صنایع به انجام مسئولیت های اجتماعی خویش در برابر استان و مردم شریف، نجیب و با بصیرت این خطه نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

بدون شک در شرایط کنونی کشور که اقتصاد کشور به دلیل تحریم های ناجوانمردانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده است، بخش صنعت و معدن به عنوان پیشران توسعه همچون دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دوران بازسازی کشور همچنان می تواند با ایفای پر رنگ نقش خود سبب بی اثر شدن توطئه های دشمنان نظام و عزت و اقتدار میهن اسلامی گردد.

اینجانب فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را به فعالان این حوزه تبریک عرض می نمایم و توفیقات روز افزونشان را در راه تعالی ایران اسلامی از درگاه پروردگار متعال آرزومندم.

محمد علی شجاعی

استاندار خراسان شمالی

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره