اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 08:35

پنج شنبه, 02 مرداد 1399 ساعت 13:01
  • .

لزوم توجه جدی مدیران به رفع مشکلات سرمایه گذاران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: رفع مشکلات سرمایه گذاران وظیفه تمام مدیران استان است.

به گزارش نسیم امروز، دکتر محمد علی شجاعی در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات اقتصادی و عمرانی شهرستان اسفراین اظهار داشت: مدافع سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم چون اعتقاد داریم که سرمایه گذار نباید از شهری که تصمیم به سرمایه گذاری گرفته خارج شود بلکه باید شرایط حضور سرمایه گذار را به بهترین شکل ممکن فراهم کرد.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی وظیفه تمام مدیران است و مشکلات آنان را به خاطر مردم حل خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود:چاره ای جز توسعه سرمایه گذاری نداریم پس شاهد اشک های سرمایه گذار نباشیم بلکه باید به تعداد سرمایه گذاران ما افزوده شود.

شجاعی تصریح کرد :موانع سرمایه گذار باید برداشته شود نباید بیخیالی کرد چرا کار سرمایه گذار را تعیین تکلیف نمی کنید این در حالیست که مدیران باید مشکلات سرمایه گذاران را تعیین تکلیف کنند.

وی افزود : هدف از سفر ما به بخش بام و صفی آباد شهرستان اسفراین دیدار با مردم و مسئولان این شهرستان است و اینکه علاوه بر این دیدار ماحصل این سفر را هم مورد رصد و پیگیری قرار دهیم.

شجاعی گفت: یکی از ضعف های استان نداشتن صنایع پایین دستی مربوط به صنایع بزرگ است لذا پیوست این سفر باید این باشد که موانع برداشته شود.

وی به یکی دیگر از ضعف های استان اشاره و گفت: کم لطفی صنایع بزرگ موجب شده تا بخش نیازمندی خدمات، خارج از استان تامین شود. وی افزود: مصوبات بخش خصوصی در سطح ملی را پیگیری خواهم کرد و مصوبات بخش استانی را باید مدیران و بخش دولتی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شود.

شجاعی اظهار داشت: بررسی معضلات بخش خصوصی شهرستان اسفراین نقش بسزایی در تامین نداشته های بسیاری در استان و حتی کشور دارد.

وی تصریح کرد: کار دولت ایجاد معیشت و اشتغال نیست بلکه باید زیرساخت ها و امنیت را فراهم کند هرچند دولت خدمات بسیاری را عرضه کرده اما باید از داشته های خود بهترین استفاده را برد.

وی خاطرنشان کرد: کار مدیران اجرای برنامه های دولت است و این درحالیست که که خروجی آن باید برای مردم قابل لمس باشد زیرا کار مدیر به تعداد جلسات و ساعت های بازدید نیست.

وی افزود: تنها تعهد برای یک مدیر کفایت نمی کند اگر دلسوزی، اقتدار و دانایی اضافه نشود بدرد مردم نخواهد خورد بازرسی استانداری موظف است تا قبل از هر سفر شهرستانی یک تیم کارشناسی جهت حل میدانی مشکلات معرفی کند زیرا ماحصل سفرهای شهرستانی ما باید جمع آوری مشکلات مردم و حل آنان باشد وی در پایان گفت: کار باید حساب و کتاب داشته باشد و هر کسی باید پاسخگوی کار خود باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره