اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 02:32

یکشنبه, 11 خرداد 1399 ساعت 10:25
  • .

بیش از 10 هزار پرس غذای گرم بین محرومان و مناطق حاشیه بجنورد توزیع شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد از طبخ و توزیع 10 هزار و 300 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در مناطق حاشیه این شهر خبر داد

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز؛ سید علی شاه آبادی، مدیر کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهر بجنورد از طبح و توزیع 10 هزار و 300 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در مناطق حاشیه این شهرخبر داد و گفت: این اقدام خدا پسندانه از ابتدای ایام قرنطینه و مبارزه با شیوع ویروس کرونا تا کنون توسط خیران و اهالی مسجد انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: مبلغ 64 میلیون و 500 هزار تومان از اهالی مسجد و خیرین جمع آوری شد که 11 وعده غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

شاه آبادی که خود یکی از آشپز های ماهر شهر بجنورد نیز محسوب می شود، در ادامه مطلب فوق با تشریح وعده های توزیع شده و مبلغ جمع آوری در این رابطه اعلام کرد: ابتدا توسعه آشپزخانه مسجد مدنظر قرار گرفت که نخستین بار همزمان با میلاد امیرالمؤمنین (علیه السلام) یک هزار پرس غذا با 6 میلیون 500 هزار تومان مبلغ جمع آوری شده از سوی خیرین، طبخ و در مناطق حاشیه شهر بجنورد توزیع شد.

وی در ادامه این گزارش همچنین از توزیع یکهزار و 800 پرس در 3 وعده غذای گرم همزمان با میلاد امام حسین(علیه السلام) و نیز نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، خبر دادو گفت: در این باره 18 میلیون تومان جمع آوری و هزینه شد.

وی همچنین اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان نیز 7 وعده به تعداد 6 هزار و 500 پرس غذای گرم تهیه که در مجموع مبلغ 40 میلیون ریال به همت فعالان مسجد و خیرین و بانی مردمی جمع آوری و در این باره هزینه شد.

شاه آبادی در توضیحی تکمیلی گفت: غذای طبخ شده در محله های حاشیه شهر بجنورد از جمله باقرخان، احمدآباد، ملکش، کلاته یاور، جوادیه، کوی صادقیه و نیز نیروگاه و خیابان حر بجنورد توزیع شد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن العسکری(عجل الله تعای فرج الشریف)در مسجدی به همین نام در مرکزبازار و پر رفت آمد ترین نقطه شهر بجنورد واقع است که علاوه بر آشپزخانه و تهیه غذای بیرون بر به نفع فعالیت های مسجد دارای کتابخانه ای عمومی و پانسیون مطالعاتی ویژه بانوان نیز می باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره