اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 07:13

چهارشنبه, 26 شهریور 1399 ساعت 09:12

قدم های همدلانه اهالی فهما در شهرستانهای خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کمک هاي مومنانه اهالي مسجد بین خانواده هاي نيازمند شهر ستانهای مانه و سملقان و جاجرم توزیع شد.

بچه های مسجد کانون های مساجد شهرستان مانه و سملقان در همتی جهادی بسته های گوشت نذری در میان خانواده های نیازمند شهری و روستایی این شهرستان توزیع کردند.

به گزارش نسیم امروز، مرتضی گریوانی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بیار و رابط کانون های شهرستان مانه و سملقان از توزیع بسته های گوشت نذری بین خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: 120 بسته در بخش های مختلف این شهرستان به مناسبت ایام محرم و سوگواری شهدای کربلا توزیع شد.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: از این میان روستاهای بخش مانه 60 بسته و در روستاهای بخش سملقان نیز 40 بسته گوشت نذری در دستان خانواده های نیازمند قرار گرفت.

وی همچنین افزود: تعداد 20 بسته نیز در بخش مرکزی و شهر آشخانه، شهرستان مانه و سملقان توزیع شد.

گریوانی همچنین اعلام کرد: این بسته های گوشت نذری از موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها ) شهر قم و نیز برنامه تلویزیونی سمت خدا تامین و ارسال شده که با همکاری کانون های فرهنگی هنری این شهرستان در نقاط مختلف توزیع شد.

وی در بخشی دیگر به برنامه های کانون روستایی شهدای بیار نیز اشاره کرد و از اکران فیلم برای نوجوانان در مسجد این روستا خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون در مناسبت های مختلف همچون ماه مبارک رمضان و اعیاد سعید قربان و غدیر و نیز ایام سوگواری دهه اول محرم نیز بسته های معیشتی و غذای گرم تهیه و در میان خانواده های نیازمند تقسیم شد.

بیش از 100 بسته نذری در سفره خانواده های نیازمند جاجرم قرار گرفت

همچنین 120 بسته نذری در شهرستان جاجرم با مشارکت دو کانون های فرهنگی هنری مسجد این شهرستان بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

حسن پوراسماعیل، مدیر کانون امام محمد باقر (علیه السلام) و مسئول توزیع بسته های نذری در شهر جاجرم در این باره گفت: تعداد 48 بسته گوشت نذری در محله های مختلف شهر جاجرم بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری امام هادی (علیه السلام) و کانون فرهنگی هنری مهدی موعود مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) در اجرای این امر خداپسندانه در قالب هیئت قمر بنی هاشم (علیه السلام) مشارکت داشتند.

هاجرالسادات هاشمی، مدیر کانون فرهنگی هنری رأفت شهر شوقان و رابط کانونی و مسئول توزیع بسته های معیشتی نذری در جلگه شوقان، گفت: تعداد 56 بسته گوشت نذری در میان مناطق روستایی و خانواده های شناسایی شده در شهر شوقان توزیع شد .

وی اضافه کرد: توزیع بسته ها شامل 12 بسته معیشتی در شهر شوقان و 44 بسته نیز در روستاهای این منطقه بود.

هاشمی روستاهای برخوردار شده از این طرح مومنانه را «چهاربید»، «حصار عیسی»، «ناویا»، «قراجه رباط»، «دوبرجه» و «پشت بام» نام برد.

گفتنی است، این بسته های گوشت نذری از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها ) شهر قم و نیز برنامه تلویزیونی سمت خدا تامین و ارسال شده که با همکاری کانون های فرهنگی هنری این شهرستان در نقاط مختلف توزیع شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره