اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 17:57

چهارشنبه, 07 خرداد 1399 ساعت 11:23
  • .

شهرک گلخانه ای ۱۰۰ هکتاری در شهرستان شیروان کلنگ زنی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با حضور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار خراسان شمالی ( به صورت ویدئو کنفرانس) شهرک گلخانه ای سطح هکتاری در شهرستان شیروان کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز،‌ دکتر محمد علی شجاعی در آیین کلنگ زنی این پروژه اظهار داشت: در خراسان شمالی تمامی اجزای حاکمیت در کنار یکدیگر هستند و هم افزایی بسیار خوبی در استان وجود دارد و همچنین قانون کار همراه با داشتن برنامه زمان بندی برقرار است.

دکتر شجاعی با بیان این مطلب که موسسه اقتصاد ملل نگاه بلندی به آبادانی ایران دارد، افزود: ۴۴ درصد جمعیت استان روستانشین هستند یعنی نمی توانیم پیشران اقتصادی استان را در حوزه روستا نبینیم.

وی یادآور شد: در سند توسعه خراسان شمالی پیشران اقتصادی استان بخش کشاورزی است و ۳۶ درصد جمعیت استان در این حوزه اشتغال دارند.

دکتر شجاعی اشاره داشت: در بخش سطح زیر کشت زراعی رتبه ۱۷ و در میزان تولید محصولات رتبه ۲۸ کشور هستیم و این نشان می دهد علم باید با سیستم کشاورزی استان تطبیق یابد و علم روز دنیا در جمعیت شاغل کشاورزی استان برقرار شود تا میزان بهره وری افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه با نسخه واحد کشور را نمی توانیم اداره کنیم، تثریح کرد: کشاورزی استان خراسان شمالی با نسخه خود پیشرفت خواهد کرد.

دکتر شجاعی مسیر توسعه استان را سرمایه گذاری در حوزه بخش خصوصی دانست و همچنین اظهار داشت: شان ما به اجرای پروژه هاست و پروژه شهرک گلخانه ای ملل شیروان با برنامه زمان بندی مشخص اجرا می شود و به بهره برداری مردم استان می رسد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره