اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 05:28

شنبه, 17 مهر 1400 ساعت 19:09
  • .

حضورمنظم کارکنان ادارات در محل کار ضروری است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس جمهور با اشاره به گسترش واکسیناسیون در جامعه و تاثیر آن بر بهبود شرایط از نظر کاهش شمار مبتلایان و جان باختگان گفت: این موفقیت‌ها به معنای نادیده گرفتن و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیست و عادی‌انگاری خطرناک است و می‌تواند زمینه را برای موج جدید بیماری فراهم کند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، تاکید کرد: رسانه‌های جمعی به‌ویژه صدا و سیما به اطلاع‌رسانی دقیق و اقناعی درباره ضرورت واکسیناسیون ادامه دهند و همچنان توصیه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با جدیت در دستور کار باشد.

رئیس جمهور از بزرگان صاحب نفوذ و صاحب تریبون در جوامع محلی و استان‌های مختلف کشور خواست مردم را به واکسیناسیون تشویق و ترغیب کنند.

رئیسی با اشاره به ضرورت فعال شدن کمیسیون نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مصوبات ستاد باید به صورت دقیق و کامل اجرا شود و این نظارت شرط موفقیت است.

رئیس جمهور همچنین با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، گفت: در این ماه شاهد افزایش جشن‌ها و مراسم شادی از سوی مردم هستیم و لازم است از اجتماعات غیرضرور پرهیز، و یا در صورت ضرورت برگزاری مراسم، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

رئیسی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه علمی و پژوهشی به افکار و سخنان جدید و ایده‌ها و نظرات نو، و بسته نشدن باب پژوهش در حوزه درمان کرونا گفت: طب سنتی در زمینه مبارزه با بیماری‌ها، ایده‌ها و نظراتی دارد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌تواند آنها را بررسی و راستی‌آزمایی کند.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه باید به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت کنیم، گفت: با گسترش و تکمیل واکسیناسیون شاهد آموزش حضوری در مدارس خواهیم بود.

رئیسی همچنین با تاکید بر ضرورت حضور منظم و کامل کارمندان در ادارات برای پاسخگویی و انجام امور مردم، گفت: طبق جدول رنگ‌بندی شهرها و با توجه به بهبود شرایط با گسترش واکسیناسیون، حضور کارکنان در ادارات به صورت کامل و در ساعت مقرر ضروری و لازم است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره