اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 15:18

شنبه, 09 مرداد 1400 ساعت 08:39
  • .

معرفی مدیران‌پیشنهادی از سوی کارگروه‌های تخصصی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

روابط عمومی دفتر رییس جمهوری منتخب، با اعلام اینکه کابینه سیزدهم پیش از پایان موعد قانونی نهایی می‌شود، از ارائه مدیران پیشنهادی کارگروه‌های تخصصی به رییس‌جمهوری منتخب خبر داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی دفتر رییس جمهوری منتخب، در ادامه فرآیند انتخاب اعضای کابینه سیزدهم، فعالیت کارگروه‌های تخصصی به مراحل پایانی خود نزدیک شده و این کارگروه‌ها پس از انجام بررسی‌های دقیق و ارزیابی کارشناسی توانمندی‌های مدیریتی و صلاحیت‌های تخصصی نفرات پیشنهاد شده، ارزیابی برنامه ارائه شده از سوی هر یک از افراد، تحقیق از صاحبنظران ذیصلاح درباره ایشان و نیز انجام مصاحبه با افراد مدنظر، به‌زودی لیست نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی را به دفتر رییس‌جمهوری منتخب ارائه خواهند کرد.

در همین حال برای تک تک نفرات پیشنهادی در دفتر رییس جمهوری منتخب پرونده‌ای شامل نتیجه بررسی تخصصی کارگروه، نظرات کارشناسان امین به موازات نتیجه کارگروه‌ها و استعلام صلاحیت از نهادهای مربوطه تشکیل شده است.

نتیجه این بررسی‌ها و اطلاعات بصورت مرحله به مرحله در اختیار حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی قرار گرفته و در نهایت رییس جمهوری منتخب پس از مطالعه و بررسی همه جانبه مطالب ارائه شده، شخصا با گزینه‌های اولویت‌دار گفت وگو کرده و نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام خواهد کرد. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود فهرست اعضای دولت سیزدهم پیش از پایان موعد مقرر قانونی، نهایی خواهد شد.

آخرین ویرایش در شنبه, 09 مرداد 1400 ساعت 08:39
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره