اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 17:51

شنبه, 18 فروردين 1403 ساعت 07:59
  • .

کمبود اعتبارات مانع از اجرای طرح هادی در 46 روستای شیروان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان گفت: طرح هادی در ۴۶ روستای بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه این شهرستان خراسان شمالی به دلیل کمبود اعتبارات اجرا نشده است.

به گزارش نسیم امروز، براتعلی احمدی اظهارکرد: طرح هادی یکی از مهم‌ترین طرح‌های این دستگاه است که در روستاهای بالای ۲۰ خانوار به منظور بهبود و بازسازی روستاها انجام می‌شود، اقدامات عمرانی و بهسازی در روستاها می تواند مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: از ۱۵۱ روستای دارای سکنه در این شهرستان، ۱۳۹ روستای بالای ۲۰ خانوار مشمول طرح هادی هستند که تاکنون این طرح در ۹۳ روستای مشمول در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه اجرا شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی در این شهرستان ۶۶ درصد روستاهای مورد هدف است گفت: مطالعات اجرای این طرح برای ۱۶ روستا در حال انجام است.

وی ادامه داد: در مجموع مطالعه طرح هادی در ۱۳۹ روستا و بازنگری مجدد این طرح در ۳۹ روستا انجام شده است.

به گفته احمدی؛ اجرای سنگ فرش و آسفالت، احداث پیاده راه و اصلاح شبکه معابر، احداث سیل بند، آماده‌سازی اراضی پیش‌بینی شده برای گسترش روستا و تکمیل شبکه دفع فاضلاب از اقدام‌هایی است که در قالب طرح هادی در روستاها انجام می‌شود.

طرح هادی روستایی با هدف ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان، هدایت فیزیکی روستاها و تامین عادلانه امکانات انجام می‌گیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره