اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 13:03

جمعه, 02 تیر 1402 ساعت 10:36
  • .

ساخت ۶ مرکز آموزشی فنی و حرفه ای در استان ناتمام است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‎ای خراسان شمالی گفت: تکمیل و تجهیز ۶ مرکز آموزش فنی و حرفه ای ناتمام استان بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش نسیم امروز، مهدی رحمدل اظهار کرد: اکنون ۶ پروژه عمرانی در این اداره کل در دست اجرا است که به طور میانگین بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: ساخت ۶ مرکز آموزشی در استان ناتمام است که شامل مراکز آموزشی اسفراین، راز، آشخانه، گرمه و ۲ مرکز در بجنورد است و یکی از مراکز بجنورد در گلستان شهر به عنوان بزرگترین مجموعه مسکن مهر استان واقع است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی افزود: با تکمیل، تجهیز و بهره برداری از این پروژه ها ظرفیت آموزشی در استان به ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی ظرفیت برای آموزش بیش از هشت هزار نفر در مراکز استان وجود دارد که با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا این رقم به بیش از ۱۶ هزار نفر افزایش می یابد.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه ای خراسان شمالی گفت: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، مرکز آموزشی شهرستان راز امسال به بهره برداری می رسد.

رحمدل در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه جوانان ماهر استان در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت ۲ مدال رنگارنگ کسب کردند افزود: در این دوره از رقابت‌های ملی، ۱۵ نفر از ستان حضور یافتند و ۲ مدال و سه مدالیون کسب کردند.

وی با بیان اینکه نتایج این رقابت‌ها اخیرا اعلام شده است تصریح کرد: در این مسابقات، امین غلامی در رشته تأسیسات الکتریکی مال طلا و مهدی جباری در رشته نقاشی خودرو مدال برنز را از آن خود کردند.

وی افزود: علی منصوریان در رشته جوشکاری، صادق دریافتی در رشته ماشین آلات سنگین و علیرضا علی آبادی در رشته صافکاری خودرو هم موفق به کسب مدالیون افتخار شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این مسابقات برای افراد زیر ۲۱ سال در بیش ۴۰ رشته مهارتی در چهار مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و جهانی برگزار می‌شود و این افراد مدال آور در سطح ملی به مسابقات ۲۰۲۴ لئون فرانسه برای کسب عناوین برتر جهانی اعزام خواهند شد./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره