اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 12:35

شنبه, 24 ارديبهشت 1401 ساعت 19:57
  • .

برپایی میز خدمت مهارت آموزی در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت : در اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ، « میزخدمت جهادی شهید باهنر»در مصلی نماز جمعه شهرستانهای این استان برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز، مهدی رحمدل با اشاره به برپایی 100 میزخدمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مصلی‌های نماز جمعه استان ها و شهرستان ها با شعار رزمایش گسترده جهادگران فاطمی در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع اظهارداشت : این رزمایش با همت حوزه مقاومت بسیج مجموعه در سراسر کشور، برگزار شد .

وی هدف از برپایی میز خدمت را ارتباط مستقیم با شهروندان و ارتقا کیفی ارائه خدمات برشمردو افزود : میز خدمت آموزش فنی‌ و‌حرفه ای استان خراسان شمالی نیز با حضور مدیرکل و روسای مراکز در محل مصلی کلیه شهرستانهای سطح استان دایر و به درخواستهای مراجعین در حوزه مهارت ، پاسخگویی و رسیدگی شد .

رحمدل برپایی میزخدمت را فرصتی مغتم برای تسریع در خدمت رسانی و ایجاد افزایش و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات عنوان کرد و افزود: میزخدمت در تاریخ 23 اردیبهشت ماه با محوریت توسعه فرهنگ مهارت آموزی، ارائه اطلاعات به ارباب رجوع، دريافت درخواست و مدارک ارباب رجوع، انجام امور متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام زمان مناسب مراجعه بعدی ارباب رجوع و دریافت نتایج امور ارباب رجوعان و ... برپا شد .

وی اظهار داشت: برپایی میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه کشور به جهت این است تا بتوانیم پاسخگوی خواسته ها و مشکلات مردم عزیزی باشیم که شاید نتوانند در طول هفته به علت مشغله کاری یا محدودیت زمان در ادارات کل یا مراکز حضور پیدا کنند لذا در این راستا مشکلات آنها بررسی و پاسخ لازم به آنها انجام شد.

رحمدل اذعان داشت : میز خدمت در مصلی های نماز جمعه خراسان شمالی : شهرستانهای بجنورد، مانه و سملقان ،راز و جرگلان ، جاجرم ، اسفراین ، شیروان ، فاروج و شهرهای : تیتکانلو و شوقان دایر و مورد بازدید مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفت.

آخرین ویرایش در شنبه, 24 ارديبهشت 1401 ساعت 19:57
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره