اخبار برگریده
چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 04:00

چهارشنبه, 29 تیر 1401 ساعت 11:48
  • .

بازدید معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از پروژه مسکن اقتصاد رسانه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی به همراه معاون اداره کل راه و شهرسازی از پروژه مسکن اقتصاد رسانه بازدید کرد.

به گزارش نسیم امروز، پیش از ظهر امروز مهندس رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی به اتفاق مهندس علیمردانی معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان و تنی چند از کارشناسان این اداره کل از پروژه 48 واحدی مسکن اقتصاد رسانه واقع در گلستان شهر بازدید کردند.

در این بازدید که آقایان مهندس عظیمی، خادمی و حصاری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت حضور داشتند، گزارشی از روند واگذاری و امور اجرایی این پروژه ارائه و برخی از مشکلات و نیازهای پیش رو مطرح گردید.

مهندس رشیدی در این بازدید قول مساعد داد تا ضمن تامین بخش دیگری از مسکن خبرنگاران باقی مانده؛ در راستای سرعت بخشیدن به اتمام پروژه و رفع مشکلات احتمالی ،مساعدت و دستورات لازم را صادر نماید.

وی با توجه به پیشرفت فعلی پروژه اظهار امیدواری کرد که با پرداخت تسهیلات بانکی از سوی بانک مسکن ، در آینده نزدیک شاهد بهره برداری این پروژه و خانه دار شدن شماری از اهالی رسانه استان باشیم.

خرید آهن آلات مورد نیاز، اصلاح جوش، دیوارکشی ، فنس کشی محوطه ، نصب دوربین، خاک برداری و آماده سازی پروژه برای اجرای سقف اول و ...از جمله اقداماتی است که تا کنون و پیش از پرداخت تسهیلات انجام شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره